Webinar | Czy pudełkowe systemy awizacji dostaw mogą zaspokoić potrzeby współczesnej logistyki?  

Czy Twoja firma boryka się z wyzwaniami w obszarze awizacji dostaw?

Stoisz przed wyborem rozwiązania technologicznego?

Ciekawi Cię, jak duże firmy podchodzą do optymalizacji operacji logistycznych?

Weź udział w webinarze i dowiedz się:

  • przed jakimi wyzwaniami stoi logistyka w Polsce i na świecie,
  • jakie trendy obserwujemy w logistyce magazynowej i transportowej,
  • jak nowoczesne technologie pomagają w rozwiązywaniu problemów z planowaniem i realizacją dostaw,
  • jak duże organizacje podchodzą do optymalizacji i zwiększania efektywności logistycznej,
  • jak znaleźć właściwe rozwiązanie do awizacji dostaw i czym się kierować przy wyborze dostawcy.

Zarejestruj się już dziś! Nie przegap okazji, aby poprawić procesy logistyczne w swojej firmie.

Udział w webinarze jest bezpłatny.

Dzień: 11 grudnia 2024 r. (środa)

Godzina: 10:00-11:30

Lokalizacja: online (link do spotkania otrzymasz w wiadomości e-mail)

Agenda

10:00 – 10:10 | Powitanie i wprowadzenie

Anna Majowicz

> Powitanie uczestników i przedstawienie planu webinaru.
> Krótkie wprowadzenie na temat wyzwań w logistyce i awizacji dostaw w Polsce i na świecie.
10:10 – 10:25 | Trendy w logistyce transportu drogowego w Polsce

dr Justyna Świeboda 

> Omówienie aktualnych trendów i wyzwań w logistyce magazynowej i transportowej.
> Jakie wyzwania wiążą się z planowaniem i realizacją dostaw oraz jak nowoczesne technologie mogą pomóc?
10:25 – 11:05 | Prezentacja inteligentnego systemu do awizacji dostaw

Olga Lambach i Damian Swoboda
    
> Krótkie wprowadzenie do systemu awizacji dostaw – co to jest i jakie problemy rozwiązuje.
> Omówienie wybranych funkcji.
> Krótkie demo systemu.
> Omówienie zysków operacyjnych, np. zmniejszenie czasu oczekiwania kierowców, lepsza organizacja okien czasowych, obniżenie kosztów operacji.  
> Możliwość skalowania systemu dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. 
11:05 – 11:20 | Panel dyskusyjny. Kluczowe czynniki wyboru systemu awizacji dostaw. Jak wybrać właściwe rozwiązanie i dostawcę? 

Moderator: Anna Majowicz
Paneliści:
Justyna Świeboda 
Damian Swoboda
11:20 – 11:30 | Sesja pytań i odpowiedzi
Anna Majowicz
11:30 | Zakończenie i podsumowanie najważniejszych wniosków z webinaru
Anna Majowicz

Prelegenci

Anna Majowicz

Prezes Zarządu Polskiego Instytutu Transportu Drogowego. Autorka artykułów, publikacji i raportów poświęconych zagadnieniom związanym z branżą transportowo – logistyczną. Należy do Zespołu Roboczego ds. Transportu przy Rzeczniku MŚP, Podgrupy ds. transportu i mobilności w Grupie roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI) oraz Klastra LODZISTICS – Logistycznej sieci biznesowej polski centralnej.

dr inż. Justyna Świeboda

Doktor nauk technicznych w dziedzinie inżynierii mechanicznej, z 10-letnim doświadczeniem w branży TSL. Przez wiele lat pełniła funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Instytutu Transportu Drogowego. Z zaangażowaniem dzieli się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Prowadzi analizy i badania rynku transportowego oraz wspiera rozwój transportu multimodalnego, spedycji i logistyki.

Olga Lambach

Specjalistka od testowania rozwiązań informatycznych. Jej zadaniem jest ich optymalizacja oraz zapewnienie efektywności działania. Brała udział w realizacji licznych projektów realizowanych dla Ministerstwa Finansów, takich jak SATOS (System Awizacji Towarów i Osób), ICS2 (System Kontroli Importu) czy RPS (System Rozliczania Procedur Specjalnych). Od początku zaangażowana w budowę i rozwój Platformy INPLO, w tym modułu smartAWI.

Damian Swoboda

Ekspert w dziedzinie technologii informatycznych do zarządzania logistyką. Specjalizuje się w rozwoju rozwiązań technologicznych zwiększających efektywność logistyki. Od niemal 10 lat współpracuje z firmami z branży produkcyjnej, spedycyjnej oraz transportowej pomagając im w definiowaniu celów biznesowych oraz ich realizacji poprzez optymalizację i automatyzację procesów logistycznych.

Rejestracja na webinar

    Formularz zgłoszeniowy

    * Pola obowiązkowe.
    Jestem świadoma/świadomy, że zgoda jest dobrowolna i mogę ją wycofać w każdej chwili, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które odbyło się przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest możliwe poprzez kontakt z Pentacomp Systemy Informatyczne SA na adres e-mail: marketing@pentacomp.pl.

    ?>